Logo

Stadhuisplein 2

4205 AX Gorinchem in overleg
Te huur
Foto's (15) Pagina afdrukken
Brochure

Oppervlakten

Kantoorruimte 769 m²
In units v.a. 21 m²

Omschrijving

Op de 3e (bovenste) etage van het kantorencomplex aan het Stadhuisplein te Gorinchem bieden wij diverse kantoorruimten te huur aan. De kantoorverdieping is ingedeeld in een grote kantoorruimte van ca. 480 m² en diverse kleine kantoorruimten vanaf 21 m². Dankzij de goede ligging zijn alle kantoorruimtes voorzien van fraai uitzicht en goede daglichttoetreding.

Het kantoorgebouw waarin de kantoorruimten worden aangeboden is gelegen naast het Stadhuis van Gorinchem, in de directe nabijheid van het trein- en busstation en op zeer korte loopafstand van de historische vestingstad.

De eigenaar is diverse toekomstcenario's voor het pand aan het onderzoeken. Gedurende deze onderzoeksperiode worden de ruimten tijdelijk te huur aangeboden. De minimale huurperiode is 6 maanden en de einddatum van de huurovereenkomst is uiterlijk 1 januari 2026.

Locatie
Het object is gelegen aan de doorgaande route (Banneweg – Stationsweg) door het centrum van Gorinchem, tegen het historische centrum van Gorinchem.

Rijkswegen A27 en A15 zijn bereikbaar binnen enkele autominuten. Met het openbaar vervoer is de locatie bereikbaar via een bus en treinverbinding (lijn Dordrecht – Geldermalsen). Het trein- en busstation van Gorinchem is op een steenworp afstand gelegen.

In Gorinchem zijn alle gewenste voorzieningen zoals winkel- en horecafaciliteiten, scholen, fitness, sportclubs, maatschappelijke voorzieningen, kerken beschikbaar etc.

Bouwjaar
1995

Parkeren
Het kantoorgebouw beschikt over een eigen parkeerterrein, afsluitbaar door middel van een slagboom. In bovengenoemde huurprijzen is het gebruik van (een) parkeerplaats(e)n nog niet inbegrepen. In overleg is het mogelijk om optioneel (een) parkeerplaats(en) te huren bij de kantoorunit(s). Daarnaast is er langs de openbare weg in de omgeving en op het Q-park parkeerterrein bij het trein/busstation voldoende (betaalde) parkeergelegenheid. Daar zijn tevens ook abonnementsvormen beschikbaar om voor langere tijd aanvullende parkeerplaatsen bij te huren.

Energielabel
Het object beschikt over energielabel C.

Bestemmingsplan
Ter plaatse is het bestemmingsplan “Bedrijventerrein en stationsomgeving” van kracht. Het onderhavige perceel heeft de bestemming ‘Kantoor’ met functieaanduiding ‘dienstverlening’. De voor ‘Kantoor’ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a) kantoren;
b) dienstverlening, uitsluitend ter plaatse van de aanduiding ‘dienstverlening’.
Zie bijgaande informatie voor het volledige bestemmingsplan.

Huurprijzen en beschikbaarheid
voorzijde 480 m² € 3.200 € 1.200 beschikbaar
3.01 48 m² € 450 € 120 beschikbaar
3.02 24 m² € 225 € 60 beschikbaar
3.03 30 m² € 280 € 80 beschikbaar
3.04 29 m² € 275 € 75 beschikbaar
3.05 21 m² € 195 € 50 beschikbaar
3.06 25 m² € 230 € 60 beschikbaar
3.07 37 m² € 340 € 90 beschikbaar
3.08 25 m² € 230 € 65 beschikbaar
3.09 50 m² € 455 € 125 beschikbaar

Bouwkundig
• opbouw beton constructie;
• betonnen vloeren;
• gevels v.v. metselwerk in spouw;
• aluminium kozijnen;
• plafondhoogte: ca. 2,70 meter.

Voorzieningen/installaties
Algemeen
• aansluiting gas/water/elektra;
• alarmsysteem;
• brandblusvoorzieningen + brandmeldinstallatie;
• vluchtwegaanduiding;
• personenlift en gezamenlijke entree op begane grond.

Kantoorruimte
• CV-ketel met radiatoren en/of convectoren;
• kabelgoten met data- en elektrabekabeling (huidige staat);
• klimaatbeheersing via topkoeling;
• 1x toiletgroep heren;
• 1x toiletgroep dames;
• 1x toiletgroep dames + heren;
• miva toiletruimte;
• intercomsysteem;
• pantryruimte v.v. aanrechtblok en diverse apparatuur;
• systeemplafonds met verlichting;
• vloerafwerking met tapijt, natuursteen vloerafwerking in entreehal;
• jaloezieën;
• te openen ramen.

Huurtermijn
Minimaal een half jaar met verlenging per maand tot uiterlijk januari 2026.

Oplevering
In overleg, op korte termijn mogelijk

Didam-arrest
Verhuurder dient te voldoen aan de eisen die worden gesteld in het Didam-arrest. Derhalve geldt dat tot 15 juni 2024 een ieder vrij is zijn/haar bieding of interesse in één of meerdere ruimten kenbaar te maken bij de verhurend makelaar. Tot 15 juni 2024 zal verhuurder niet exclusief met een partij in onderhandeling treden, maar zullen biedingen voor dezelfde ruimten naast elkaar worden gewogen, waarbij het financieel meest gunstige aanbod gekozen zal worden. Met financieel meest gunstig wordt bedoeld degene die over de totale contractperiode het meest gunstige aanbod doet. Dit kan betekenen dat een huurder die een langere aaneengesloten periode wil huren met incentive, voor gaat op een huurder die een kortere periode wil huren zonder incentive.
Na 15 juni 2024 zal worden geselecteerd op basis van het 'first come, first serve'-principe.

Herontwikkeling Banneweg
In Q2 2025 zal er gestart word met de herontwikkeling van de Banneweg, dit kan er voor zorgen dat het pand tijdelijk minder goed bereikbaar is of tijdelijk minder parkeerplaatsen aanwezig zijn op het Stadhuisplein.

Bibob
Verhuurder kan een Bibob-onderzoek uitvoeren, voordat een beslissing wordt genomen over het aangaan van de vastgoedtransactie, dan wel de overeenkomst of ontbinden, dan wel de rechtshandeling beëindigen als één van de situaties als bedoeld in artikel 9, derde lid, van de Wet Bibob zich voordoet. Verhuurder heeft deze bevoegdheid op grond van artikel 5a van de Wet Bibob en geldt alleen ten aanzien van een betrokkene en als dit bij een vastgoedtransactie bedongen is.

Informatie en bezichtiging
Voor meer vragen en/of een vrijblijvende bezichtiging, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer (0183) 30 40 50 of mail naar info @ bmak.nl

Sluiten 0183 30 40 50 Ik heb een vraag